Monday, January 05, 2009

Perang Konspirasi Zionis dan Dajjal




Di sini saya siarkan sebuah lagi artikel menarik berkaitan dengan Perancangan jahat Freemason dan Illuminati yang akan menyumbang kepada perang akhir zaman atau perang dunia ke-3 yang ditulis oleh Ibnuyaacob dalam blognya di http://dajjal.wordpress.com/


Tulisan beliau seperti berikut :


Tajuk : Perang Konspirasi Dajjal: Persedian Israel (Bahagian 3)
December 31, 2008

FASA PERSEDIAAN PERANG


Kemungkinan Israel akan terlibat dalam peperangan ini dapat kita jangka apabila kita meneliti akan persediaan-persediaan polisi serta fizikal yang berlaku sejak akhir-akhir ini di negara Israel.Antara perkara yang kami jangka memungkinkan keterlibatannya ialah berkenaan elemen “pertahanan” negara.


Pada awal Oktober 2008 lepas, selepas sebulan kejatuhan Lehman Brohters, secara tiba-tiba Menteri Pertahanan Israel iaitu Ehud Barak telah membentangkan satu laporan berkaitan keperluan peruntukan tambahan untuk kementeriannya.


Laporan ini mendesak agar kerajaan Israel menyuntik NIS 1.5 billion bagi tahun 2008 untuk perbelanjaan peningkatan teknologi pertahanan negara Israel.


Kemudian, Barak membentangkan satu lagi laporan berkaitan perlunya tambahan NIS 1.3 billion bagi tahun 2009. Ironiknya, permohonan diluluskan meskipun dibantah keras oleh Menteri Kewangan Israel.


Pertengkaran mulut antara wakil Kementerian Pertahanan dan Kementerian Kewangan di Parlimen Israel disifatkan sebagai “a clash of giants” oleh Giora Eiland dari akhbar Canada Free Press.


Perlu kita ketahui bahawa jawatankuasa yang bertanggungjawab membuat laporan untuk dibentangkan oleh Ehud Barak ialah Brodet Committee. Jawatankuasa inilah ‘punca’ kepada wujudnya permohonan menyuntik peruntukan luar biasa itu.


Apakah Brodet Committee?

Harus diingat, bukan semua menteri-menteri di Israel sukakan peperangan dan perdamaian. Orang-orang Yahudi juga terdiri dari pelbagai ideologi walaupun dari agama yang sama.
(Penjelasan lanjut sila rujuk pada artikel berkaitan Yahudi Orthodoks)

Suruhanjaya Brodet (Brodet Committee) dinamakan sempena nama pengerusinya iaitu Jeneral David Brodet. Beliau ialah bekas pengarah di kementerian kewangan Israel.
Menurut kebanyakan penganalisis politik, Brodet amat berpengaruh dalam soal penyelidikan peperangan dan pertahanan Israel. Sehingga kini beliau masih lagi berperanan sebagai penyumbang idea utama dalam polisi-polisi ketenteraan Israel.


Brodet bolehlah digelar sebagai mastermind halimunan dalam setiap agenda perang Israel walaupun beliau tidak lagi memegang jawatan itu. Brodet tidak memohon wang untuk memenuhi poket kroni-kroninya malah Brodet juga tiada kroni pembuat senjata.
Brodet boleh dikatakan ’seseorang’ yang ditugaskan oleh mastermind-mastermind lain yang tidak dikenali. Tugasan yang diterima adalah khusus mengikut bidang masing-masing. Jika di Amerika mastermind perangnya adalah Dr. Henry Kessingger, maka Israel pula ialah Jen. David Brodet.


Dalam konteks permohonan peruntukkan tambahan ini, Brodet Committee berfungsi sebagai suruhanjaya yang memutuskan suatu bentuk polisi ketenteraan bagi kementerian pertahana Israel. Dalam erti kata lain, Brodet Committee adalah ‘otak’ kepada Kementerian Pertahanan.


Memahami Sistem Perang Antarabangsa


Di Israel, Perdana Menteri dan menteri-menteri bukanlah ‘penyebab utama’ tercetusnya peperangan. Mereka ini adalah boneka-boneka untuk wajah-wajah lain yang membuat keputusan di belakang mereka.


Biasanya mastermind untuk sesuatu konflik perang tidak popular tetapi amat berpengaruh. David Brodet adalah salah seorang yang dipercayai sebagai ‘mastermind’ kepada perang yang akan datang ini.


Namun begitu, Brodet bukanlah perancang utama, ia pula ada topeng bagi wajah-wajah lain di belakangnya.

Begitu juga di Amerika, George Bush adalah boneka yang terpaksa menebalkan muka untuk menerima kutukan masyarakat dunia. Tetapi hakikatnya ia diarah oleh beberapa orang lain di belakangnya yang amat berpengaruh.


William Kristol, Richard Perle, Henry Kessinger adalah contoh beberapa orang Mastermind agenda perang Amerika dengan negara-negara Islam. Tetapi mereka juga adalah kategori pengikut pula kepada mastermind lain yang lebih tersembunyi dan lebih berpengaruh.



Apakah kaitan budget pertahanan ini dengan Perang Konspirasi Dajjal?
Pada artikel bahagian 1, telah kami maklumkan akan perang yang bakal dicetuskan Israel sekarang sedang masuk dalam fasa pengumpulan dana. Kini isu Lehman Brothers agak ‘diam’ seketika.


Budget pertahanan yang dipohon oleh Barak ini kami teorikan ia sebagai suatu kos ‘persediaan peperangan’ yang akan datang. Ini berdasarkan kepada laporan akhbar-akhbar utama di Israel.
Penganalisis-penganalisis kewangan di Israel menyimpulkan bahawa budget yang dipohon oleh Barak bagi kementeriannya adalah budget ”terbesar’ dalam sejarah kewangan Israel.


Permohonan ini dilakukan secara mengejut oleh Barak kepada kabinet Israel. Permohonan dibuat berdasarkan alasan mempertingkatkan keperluan pertahanan dan keselamatan negara.
Walaupun nilai yang dipohon ialah NIS 1.5 dan NIS 1.3 billion untuk tahun 2008 dan 2009, namun ia telah menjadikan jumlah budget terkumpul kementerian pertahanan ialah sebanyak NIS 55 billion.



Persediaan Sistem Pertahanan


Ehud Barak yang bertindak sebagai menteri pertahanan telah mengumumkan pelancaran misil baru Israel pada 26 Oktober 2008. Menteri gila perang ini telah menamakan misil penangkis peluru berpandu dengan namanya sendiri iaitu Barak-1.


Menurut akhbar utama Israel iaitu Haaretz, misil tersebut mampu menepati sasaran pada jarak 500 meter hingga 10 kilometer. Kementerian Pertahanan dilihat sudah pun menguji 4 misil tersebut beberapa bulan sebelum Oktober lagi.


Persediaan Propaganda dan Provokasi Politik
Seperti biasa setiap kali ada tanda-tanda konflik maka Israel dilihat mengumumkan pelbagai senjata canggihnya. Sengketa dengan Hamas yang hanya berbekalkan roket buatan sendiri dijadikan sandaran ampuh untuk menguji senjata baru mereka.


Pada Perang Lubnan lepas telah pun dunia ketahui akan kemajuan bom berangkai yang menggugat penduduk selatan Lubnan. Manakala penghantaran tentera-tentera separa profesional berperang dengan Hizbollah adalah strategi dendam jangka panjang.


Israel tidak silap dengan perancangan penghantaran tentera itu walaupun ramai penganalisis politik Muslim mengatakan kemenangan Hezbollah adalah berpunca dari kesilapan Menteri Pertahanan Israel.


Ia tidak silap, ianya sengaja “disilapkan” untuk membentuk suatu alasan berunsur “dendam palsu” yang akan dibawa pada saluran media pada masa akan datang. Dan sekarang ini, konflik Palestin adalah peluang media Israel membawa isu ‘balas dendam palsu’ yang dicipta pada Julai 2006.


Pada 31 Disember 2008, kabinet Israel mengeluarkan kenyataan yang mengejutkan ramai pihak. Perdana Menteri Israel, Ehud Olmert telah mengumumkan bahawa seramai 2500 orang lagi askar simpanan akan ditempatkan di Semenanjung Gaza, sempadan Palestin. Kini jumlah rasmi askar Israel dilaporkan berada di sempadan ialah 8500 orang.


Kemungkinan ini salah satu “seni peperangan masa depan” yang dimiliki oleh Illuminati yang mengawal orang-orang pentadbiran Israel. Mereka mengamalkan “seni” ini sejak Revolusi Perancis 1789 di mana perancangan untuk mencetuskan revolusi itu sudah pun siap 13 tahun sebelum itu oleh Prof. Adam Weishaupt.


Rahsia “Persediaan Israel” Adalah Berasaskan Etika Zionis

Sebenarnya, persediaan Israel untuk menghadapi Perang Konspirasi Dajjal kelak adalah mengikut suatu kod etika perang yang dibangunkan 110 tahun dahulu. Kod perang ini dibina secara sistematik dengan ayat-ayat masa depan yang mengelirukan banyak pihak.

Israel akan dipandu oleh golongan Illuminati untuk terjun ke kancah peperangan secara berperingkat-peringkat tetapi nano-sistematik. Ianya mungkin mengambil masa tetapi amat sukar disyaki aliran peringkat-peringkat tersebut.


Kod perang yang digunakan dalam “Persediaan Israel” ini ialah Kod Protokol Zionis No.7(Bil.3) yang menyatakan;

” We must be in a position to respond to every act of opposition by war with the neighbors of that country which dares to oppose us: but if these neighbors should also venture to stand collectively together against us, then we must offer resistance by a universal war.”
Kod ini dibina dalam suatu mesyuarat rahsia pengasas Zionis iaitu Dr. Theodor Herzl bersama mastermind-mastermind elit Yahudi di Bassel pada 1897. Walau bagaimana pun ia berjaya dicuri keluar, dianalisis dan diterbitkan oleh Prof. Sergei A.Nilus dari Russia.


Kesimpulan


Memastikan perang berlaku bukanlah suatu tugas mudah, dan permasalahan yang perlu kita fahami ialah golongan Illuminati amat mahir dalam strategi merencanakan peperangan.
Di antara kaedah-kaedah klasik yang biasa ia lakukan sejak 300 tahun dahulu hingga sekarang ialah provokasi, propaganda, media dan krisis ekonomi. Dan nampaknya bunga-bunga perang hasil dari strategi klasik kejatuhan Lehman Brothers pada September 2008 lepas kelihatan semakin jelas.


Kejelasan tentang tujuan sebenar kejatuhan ekonomi dunia dan Perang Konspirasi Dajjal terbukti apabila perancang ekonomi Israel mengeluarkan kenyataan ‘mencurigakan’ pada 27 Oktober 2008 iaitu:

“The world crisis is not relevant to the conditions of the Israeli economy, and therefore there is no need to take any action because of it.”
Wallahu’alam…







Saya juga amat bersetuju dengan tulisan ibnuyaacob diatas.
Dibawah ini saya sertakan The Protocols of the learned of Zion untuk tatapan semua.

The protocols of the learned elders of Zion :

Protocol 1: The Basic Doctrine
Protocol 2: Economic Wars
Protocol 3: Methods of Conquest
Protocol 4: Materialism Replace Religion
Protocol 5: Despotism and Modernism
Protocol 6: Take-Over Technique
Protocol 7: World-Wide Wars
Protocol 8: Provisional Government
Protocol 9: Re-education
Protocol 10: Preparing for Power
Protocol 11: The Totalitarian State
Protocol 12: Control of the Press
Protocol 13: Distractions
Protocol 14: Assault on Religion
Protocol 15: Ruthless Suppression
Protocol 16: Brainwashing
Protocol 17: Abuse of Authority
Protocol 18: Arrest of Opponents
Protocol 19: Rulers and People
Protocol 20: Financial Programme
Protocol 21: Loans and Credit
Protocol 22: Power of Gold
Protocol 23: Instilling Obedience
Protocol 24: Qualities of the Ruler





3 comments:

Generasi Pejuang Bangsa said...

syabas sang tawal ..pendedahan anda mengenai freemason menarik minat saya ..fakta dan cerita mengenai freemason sedang sy kumpulkan ..

Sangtawal Sakranta said...

Salam Pejuang Bangsa,

teruskan usaha murni anda.

Salam perjuangan.

Anonymous said...

Salam;

Teruskan usaha murni anda.. saya tak jemu membaca penulisan saudara..perjuangan belum selesai..teruskan pembongkaran apa yang terselindung dibalik kebatilan yang kian bermaharajalela..