Monday, September 26, 2016

Salam Bersatu

Salam Perjuangan.

Semoga semua pembaca dan pengunjung Blog ini sihat dan diberkati Allah Swt.

Saudaraku sekalian,

Sudah tiba masanya untuk berubah mencari halatuju dan landasan yang sebenar untuk berjuang.

Marilah kita berhijrah dan bersatu  dengan penuh bermaruah demi masa depan agama , bangsa , negara dan anak cucu kita.

Semoga Allah swt memberkati perjuangan kita

Perjuangan masih belum selesai.

BERSATU BERAMANAH  BERMARUAH

Salam sayang dari Sangtawal Sakranta.

*Fb,twitter dan blog selain dari Blog ini adalah BUKAN milik Sangtawal.
Harap maklum.

10 comments:

Anonymous said...

kah..kah..kah..Sang Towel..... baru jaga Dari Lena yang panjang. baru nak menyeru... parti ni nak bungkus dah pun...

Anonymous said...

Be-End(BN) The-End!!!

Anonymous said...

Rakyat Malaysia sejahtera dibawah pimpinan Jibo De Corrupto. Dengan GST barangan turon harga terutama sekali.....

Kang Kong!!!

Kahkahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

GST ni bahan mainan pembangkang..... bayangkan JUMLAH syarikat yg kena cukai meningkatkan Dari 6000 ke 60,000.... Dan satu lagi.... dulu GST takder pun harga barang naik setiap tahun.... satu lagi kaau rajin cuba hang tenung pinggan lauk makan malam ni..... berapa Item daam tu yg kena GST...... aku rasa takder kut.... kecuali kalau au makan steak kat TGI Fridays..... to dulu kena cukai gak..... melainkan kau beli daging sendiri.... Striploin ker... bullseye ker....walaupun import.... tetap tak der GST..... puiiiiiij

Anonymous said...

Ahmad Maslan sendiri ckp harga barang akan turun selepas pelaksanaan CBP. Namun apa yg terjadi skrg? Turun ke harga barang? Lps tu salahkan peniaga. Lain kali sebelum buat atau cakap, carilah cara utk turunkan harga barang jika peniaga naikkan harga barang slps CBP dibuat. Sblm CBP dilaksanakan perlu cari penyelesaian jika perkara ni terjadi. Skrg ni apa yg terjadi? Setakat megah dgn cukai dikenakan ke atas rakyat je. Apa yg bagus sgt dgn CBP?

Anonymous said...

Ahmad Maslan cakap harga barang akan turun selepas perlaksanaan CBP. Itu adalah teori yang akan menjadi kenyataan andai PEMBEKAL dan PENGELUAR barangan tidak sabotaj usaha kerajaan ini. Mereka ini mempunyai persatuan-persatuan yang pasti suatu tindakan mesti diambil supaya perlaksanaan GST ini tidak menyingkirkan SST yang lama.

Dengan kata lain dimestikan SST ditambah dengan GST atau (SST+GST). Pihak kerajaan tidak mampu mengawal situasi ini walaupun berkuasa kerana halangan-halangan termasuk undang2 penguatkuasaan yang tidak kukuh dan boleh dicabar...sekian

Unknown said...

ssalamu'alaikum warohmatullahi.wabarakatu...
saya nasrul dari Kota Banjarmasin salam kenal buat semuanya.sahabat-sahabat saya Tki dan Tkw.
cerita yang benar- benar terjadi Asli nyata,100%. bukan rekayasa,Demi Allah Swt.benar-benar.nyata.
kami ingin berbagi cerita kepada anda semua bahwa saya yg dulunya cuma seorang,Tki di malaysia jadi tki
yg gajinya'tidak mencukupi keluarga dikampun jadi Tki itu sangat menderita dan disuatu hari saya duduk2
buka facebook dan tidak disengaja'saya melihat.komentar orang tentan.mbah sumanto.dan katanya bisa membantu
orang untuk memberikan'nomor toto podi 4d yg di berikan oleh mbah sumanto betul dan Benar2 jackpot dan kebetulan
juga saya sering pasang.nomor toto 6d dan magnum 4d di ,akhirnya saya coba untuk menhubungi.mbah sumanto dan,
Alhamdulillah,beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto dan magnum 4D, diberikan mbah sumanto memang
betul2 terbukti jackpot 100%. dan saya sangat bersyukur berkat bantuan'mbah sumanto kini saya bisa pulang ke
INDONESIA untuk melunasi semua hutang2 saya dan buka usaha sendiri.mungkin'saya tidak bisa.membalas budi
baik.mbah sumanto sekali lagi makasih Banyak,mbah dan bagi teman2 yg menjadi TKI atau TKW seperti saya,bila butuh
bantuan Hub.mbah sumanto di No Tlpn 085313331069 atau (+62853-1333-1069) insya ALLAH beliau akan membantu anda.ini benar
benar kisah nyata dari saya Ngatemi feriy iraan tki malaysia...Semoga barmanfa'at'kpd sahaat-sahabat yang
membutuhkan Insya Allah,jangan ragu jangan takut sudah terbukti banyak.orang yang sukses.kalau mau bukti hubungi sekarang..

Anonymous said...

Assalam tuan pmilik blog, blh sy thu cmne cra utk berhubung dgn tuan...terima kasih

Anonymous said...

Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

Stellar said...

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757