Monday, September 26, 2016

Salam Bersatu

Salam Perjuangan.

Semoga semua pembaca dan pengunjung Blog ini sihat dan diberkati Allah Swt.

Saudaraku sekalian,

Sudah tiba masanya untuk berubah mencari halatuju dan landasan yang sebenar untuk berjuang.

Marilah kita berhijrah dan bersatu  dengan penuh bermaruah demi masa depan agama , bangsa , negara dan anak cucu kita.

Semoga Allah swt memberkati perjuangan kita

Perjuangan masih belum selesai.

BERSATU BERAMANAH  BERMARUAH

Salam sayang dari Sangtawal Sakranta.

*Fb,twitter dan blog selain dari Blog ini adalah BUKAN milik Sangtawal.
Harap maklum.

7 comments:

Anonymous said...

kah..kah..kah..Sang Towel..... baru jaga Dari Lena yang panjang. baru nak menyeru... parti ni nak bungkus dah pun...

Anonymous said...

Be-End(BN) The-End!!!

Anonymous said...

Rakyat Malaysia sejahtera dibawah pimpinan Jibo De Corrupto. Dengan GST barangan turon harga terutama sekali.....

Kang Kong!!!

Kahkahkahkahkahkah.....

Anonymous said...

GST ni bahan mainan pembangkang..... bayangkan JUMLAH syarikat yg kena cukai meningkatkan Dari 6000 ke 60,000.... Dan satu lagi.... dulu GST takder pun harga barang naik setiap tahun.... satu lagi kaau rajin cuba hang tenung pinggan lauk makan malam ni..... berapa Item daam tu yg kena GST...... aku rasa takder kut.... kecuali kalau au makan steak kat TGI Fridays..... to dulu kena cukai gak..... melainkan kau beli daging sendiri.... Striploin ker... bullseye ker....walaupun import.... tetap tak der GST..... puiiiiiij

Anonymous said...

Ahmad Maslan sendiri ckp harga barang akan turun selepas pelaksanaan CBP. Namun apa yg terjadi skrg? Turun ke harga barang? Lps tu salahkan peniaga. Lain kali sebelum buat atau cakap, carilah cara utk turunkan harga barang jika peniaga naikkan harga barang slps CBP dibuat. Sblm CBP dilaksanakan perlu cari penyelesaian jika perkara ni terjadi. Skrg ni apa yg terjadi? Setakat megah dgn cukai dikenakan ke atas rakyat je. Apa yg bagus sgt dgn CBP?

Anonymous said...

Ahmad Maslan cakap harga barang akan turun selepas perlaksanaan CBP. Itu adalah teori yang akan menjadi kenyataan andai PEMBEKAL dan PENGELUAR barangan tidak sabotaj usaha kerajaan ini. Mereka ini mempunyai persatuan-persatuan yang pasti suatu tindakan mesti diambil supaya perlaksanaan GST ini tidak menyingkirkan SST yang lama.

Dengan kata lain dimestikan SST ditambah dengan GST atau (SST+GST). Pihak kerajaan tidak mampu mengawal situasi ini walaupun berkuasa kerana halangan-halangan termasuk undang2 penguatkuasaan yang tidak kukuh dan boleh dicabar...sekian

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL