Wednesday, October 21, 2009

Angka 666,Barcode Dan Vatican



Tajuk : Angka 666 , Barcode Dan Vatican.

Oleh : Sangtawal Sakranta.

Dalam kita membicarakan pasal nombor dan angka,maka rasanya perlu saya tekankan sedikit tentang angka 666 pula.

Mungkin ramai diantara pembaca atau peminat teori konspirasi yang sudah membaca atau mengetahui tentang satu konspirasi Dajjal untuk menguasai dunia iaitu dengan memperkenalkan sistem barcode ini seawall tahun 1970-an lagi.


Hubungkait angka 666 dengan Dajjal ini mula dibongkar bila seorang penulis iaitu Mary Stewart Relfe, PhD dalam tahun 1982 telah menulis sebuah bukunya bertajuk “666 The New Money System”
.


Bagi mereka yang masih belum mengetahuinya atau baru ingin berjinak-jinak dengan dunia konspirasi Dajjal, berikut saya siarkan satu artikel menarik untuk bacaan pembaca semua.Bagi mereka yang sudah tahu ,semoga anda tidak jemu membacanya semula.

Sekarang ,lihat persekitaran anda, sila capai mana-mana objek yang termampu, sila lihat tanda barcode – nya. Nah… percayalah.. mereka memang ada dimana-mana hatta di dalam rumah kita sekalipun! Mereka sedang memerhatikan kita,mereka sedang mengawal, memantau dan cuba memanipulasikan kita! Maka berhati-hatilah saudaraku!




Apa kaitannya pula angka 666 dengan Jesuit dan Vatican?

Mungkin youtube di bawah boleh merungkaikannya kepada anda!







Selamat membaca!

Sangtawal Sakranta.


Artikel dipetik dari Sumber : Klik Sini @

http://eradajjal.blogspot.com/2009/05/simbol-angka-666-dan-mata-uang-dunia.html


666 dalam angka Rumawi = DCLXVI atau dalam arti kata lain dalam angka 666 tersebut telah dapat merepresentasikan seluruh angka yang terdapat dalam angka Rumawi
(D = 500, C = 100, L = 50, X = 10, V = 5, I = 1). Angka 666 dalam bahasa Latin bisa diartikan sebagai DIC LVX = "dicit lux" - suara cahaya. Maklum setan dalam bahasa Latin sering diberi nama sebagai Lucifer (Lux Ferre) atau sipembawa cahaya. Dalam istilah astrologi disebut juga sebagai Bintang Fajar atau Venus atau planet ke-enam terbesar dalam tata surya kita.

Semua yang buruk dan jahat konon mempunyai kaitannya dengan angka 666 seperti roulet, apabila semua angka di meja roulet dijumlahkan akan menjadi 666. Berzina itu dosa berat maka dari itu angka 666 dalam bahasa Yunani mempresentasikan XES (sex terbalik) atau ? ? S (Chi Xi Sigma) sebab dalam bahasa Yunani maupun Ibrani abjad mereka itu juga identis dengan angka. Begitu juga dengan nama dari Kaiser Nero dalam bahasa Ibrani ini bisa ditulis dengan angka 666 (Neron Kesar). Racun yang mematikan adalah racun 666 = racun Hexachloride yg diambil dari formula kimia C6H6Cl6.

Hal inilah yang menyebabkan angka 666 selalu diidentikkan dengan Satanisme atau Dajjal.



PENGGUNAAN BARCODE

Barcode atau Kode garis-garis batangan bukan barang baru bagi kebanyakan orang. Hampir di seluruh produk buatan pabrik, bahkan kini di banyak produk rumahan, semuanya mencantumkan kode batangan ini. Kode yang terdiri dari garis-garis dengan ketebalan yang bervariasi oleh banyak kalangan dianggap sebagai sesuatu yang mempermudah pengidentifikasian suatu barang. Barcode ini lahir di Amerika Serikat pada awal tahun 1970-an.

Perkembangan demi perkembangan global ini, membuat kalangan yang sejak awal mencurigai ada misi tersembunyi di balik penggunaan Barcode, semakin yakin dengan kecurigaannya. Mereka kebanyakan berlatar belakang sebagai Simbolog, Penulis, Peneliti.

Salah satunya adalah Mary Stewart Relfe, PhD. Perempuan pengusaha sukses dari Montgomerry, AS, yang juga berprofesi sebagai seorang pilot sekaligus instruktur peralatan Multi Engine Instrument Flight, telah menulis dua buah buku best-seller yang menyoroti konspirasi ini. Salah satunya berjudul “666 The New Money System” (1982).

Dalam bukunya tersebut, Mary Stewart, sejak kecil sangat yakin bahwa penggunaan Barcode terkait erat dengan rencana-rencana tersembunyi dari konspirasi untuk menguasai dunia.

Menurut Stewart, upaya Konspirasi untuk menguasai dunia dalam hal pengidentifikasian dan pengendalian dunia terbagi dalam tiga tahapan:

Tahap pertama dimulai tahun 1970 yang dijadikan titik awal bagi langkah-langkah ini.

Tahap kedua dimulai tahun 1973. Penggunaan Barcode yang awalnya diterapkan pada barang manufaktur, kini mulai diterapkan pada manusia, antara lain lewat nombor kodifikasi Angka Kesejahteraan Sosial (The Social Security Number) yang digabungkan dengan sistem pemberian angka secara universal. Penggabungan dua kodifikasi angka ini menjadi kode-kode batangan (Barcode) yang mirip dengan Barcode pada produk manufaktur yang telah diterapkan tiga tahun sebelumnya.

Awalnya diterapkan pada kartu-kartu pintar seperti Credit Card, Debit Card, ID Card, dan sebagainya. Namun pada perkembangannya juga mulai diterapkan pada manusia. Target utama tahap kedua ini adalah pemerintahan, perbankan, dan perusahaan-perusahaan pembuat kartu-kartu pintar (Smart Card).

Tahap ketiga meliputi usaha untuk mengidentifikasikan setiap macam yang ada di dunia ini, baik yang bergerak maupun yang tidak. Semua pengidentifikasian ini berguna untuk mengetahui sisi lemah suatu kelompok, wilayah, bahkan suatu bangsa, yang nantinya bisa dijadikan senjata bagi Konspirasi.

Para pengkritisi Barcode berhasil menemukan salah satu rahasia paling vital dari kode-kode batangan ini. Semua Barcode atau yang juga dikenal sebagai Universal Product Code (UPC) Barcode memiliki angka 666 dan 13.

Untuk mengetahuinya, silakan melihat Barcode yang ada di berbagai produk. Perhatikan jumlah angka yang ada di bawah garis-garis batangan. Jumlahnya selalu 13 angka. Angka 6 yang disimbolkan dalam kamus Barcode terdiri dari dua garis tipis saling berhadapan terletak di sisi paling kiri dan paling kanan Barcode, dan satunya lagi garis paling tengah. Ketiga garis yang melambangkan angka 6 ini lebih panjang dibanding garis-garis lainnya. Jadi, seluruh UPC Barcode yang tersebar di dunia ini memiliki rangka 666.

Stewart meringkas bahaya dari Konspirasi dalam hal Barcode: “Penerapan teknologi Barcode pertama kali dilakukan pada produk barang, disusul kemudian pada kartu, dan akan berubah menjadi sesuatu yang mengerikan dalam masyarakat yang tidak lagi menggunakan uang kontan… “


Secara garis besar kelompok atau Rezim ini mengawali dengan memanipulasi Emas dan perak dan akan mengakhirinya dengan penggunaan Microchips yang akan di tanam di bawah kulit manusia.

Standarisasi uang kertas, kemudian ke uang plastik yang terdiri dari karu kredit, kartu debet dan sebagainya berasal dari negara amerika, dan bukan hal yang kebetulan belaka jika pemberlakuan Barcode dan microchip berawal dari negara ini. hal ini selaras dengan lambang negara AS yang banyak sekali mengandung Falsafah dari cita-cita rezim rahasia tersebut seperti seloka Novus Orde Seclorum (Tata Dunia Baru) simbol 13 dan 666 serta piramida Illuminati yang terdiri dari 13 Tingkatan.

sekarang setiap orang yang memegang kartu kredit maka seluruh data pribadinya telah ada di dalam pusat database perusahaan kartu kredit tsb. Informasi yang sangat privacy ini menjadi hal yang sangat telanjang dihadapan produsen kartu kredit yang semuanya berpusat di amerika serikat. Dan satu lagi pertanyaan adalah sumber data seseorang dalam kartu kredit dengan sistem kekeluargaan Yahudi yang menganut sistem darah IBU, Jika anda memegang kartu kredit dan hendak menegetahui segala informasi tentang kartu kredit anda dengan menelepon call centre, maka pertama yang pasti di tanyakan sang operator nama Asli ibu kandung anda, Bukan ayah anda.

Dengan simbol-simbol religiuitas mereka sepertinya tidak ada satu wilayah atau sistem pun di dunia sekarang ini yang bersih dari jejak mereka.

Diposkan oleh EraDajjal di 08:54

Label: Simbol Konspirasi

*[Youtube dibawah adalah berkaitan the mark of the beast dari pandangan kitab Bible.Bukan tujuan saya mempromosikan Kitab Bible di blog ini.kitab Injil yang sebenar sudah hilang keasliannya akibat tangan-tangan ghaib! harap pembaca dapat memahami maksud saya ]



9 comments:

warfeel-efairy said...

Terima Kasih Sang Tawal tentang mark of the beast. Saya sudah memeriksa kesemua barangan yang mempunyai bar code. Dan terbukti kesemuanya mempunyai mark of the beast iaitu 666!

Sangtawal Sakranta said...

salam efairy,

Terima kasih.Memang sungguh licik perancangan mereka!

Jaga-jaga dengan maklumat peribadi kita juga!

Saya ada berbual dengan kawan saya yang pakar dalam bidang forensik IT, jika kita bawa handphone ditempat kejadian jenayah,walaupun kita tidak melakukannya... tetapi nombor H/P dan maklumat diri kita bersama dengan ramai lagi orang yang berada disekitar tempat kejadian boleh di kesan melalui sim card H/P kita itu!kita juga mungkin termasuk dalam list orang yang akan disiasat oleh Bukit Aman nanti!


sama juga kaedahnya dengan sistem barcode ini, ia akan dimasukkan kedalam tubuh kita dan seterusnya mereka akan dapat mengawasi kita biarpun dari jauh!

Kat internet ni pun maklumat kita dah bocor sebenarnya! :)

perkataan "YAHOO!" kat atas tu adalah "YAHUDI" sebenarnya!

wassalam!

Anonymous said...

fuh ! biar benar kat badan nnti nk letak barcode !!

mmng ebat gler ah !!!

Anonymous said...

assalamualaikum,
perkara impossible yg kita fikir selama ni boleh jd possible.

setuju dgn tuan punya blog, dlm internet ni je dh byk sgt info private kita terbongkar. cthnya dlm facebook tu cth terbaik dorang nk dptkan maklumat tak kiralah dr sesebuah negara atau satu dunia. mcm setiap seorang manusia kt bumi ni dah ada fail sendiri. kecuali org tak bertamadun spt org asli yg tidak menggunakan kad kredit, alamat surat menyurat malah internet sekalipun. bukan kt badan kita ada barcode. mereka telah pun mencipta satu cip berbentuk spt kapsul yg boleh disuntik ke dlm setiap badan manusia. human chips ni lepas ni tak payah manusia tu bwk wallet / kad pengenalan pun. dlm pangkalan data dh ada semua. dorang nk hapuskan matawang, warganegara dll. skrg ni zaman IT, mmg ada kebaikan tp terlalu byk keburukkan. kita hidup dlm era semua digital. sbb itu zaman nabi dulu guna dinar emas. kadar matawang stabil dan adil. bank2 kt dunia ni skrg semua dikawal oleh yahudi. kalo diorang ambil satu hari satu sen dr akaun anda semua pun mana kamu semua nk tahu. mmg tertera baki di dlmnya betul. tp ia sekadar nombor shj.

sila research sendiri utk mendapat maklumat. siri2 video terbitan 'wake up project' mmg membuka mata sy sbg seorang islam yg sudah lama tidur dlm buaian mimpi. link youtube "the arrivals". video2 mereka kini sedang ditapis dan di delete oleh pendajal2 yg tahu rahsia mereka telah terbongkar. agen yahudi ni mmg berada di seluruh dunia.

malah dkt malaysia ni shj org yg kita sanjung dan hormati turut menjadi ahli kehormat mereka.

sekali anda join pertubuhan freemason ini maka tiada jalan utk berpatah balik. mrk mmg licik dgn tipu muslihat dan berjaya mengaburkan mata manusia.

ini yg terjadi pada michael jackson yg mati akibat disabotaj pertubuhan celaka ini. michael jackson adalah bekas ahli freemason yg melonjakkan dia menjadi artis popular dan di saat2 dia telah sedar dan ingin ke pangkal jalan mereka mensabotaj dia dgn membuat kematiannya spt disebabkan penyakit padahal ia adalah pembunuhan terancang.

artis dan ahli kenamaan mmg banyak menyertai pertubuhan ini. dan mereka menjadi puppet utk menjayakan misi sesuatu.

penduduk di amerika mmg telah byk sedar selepas peristiwa 11 september. byk yg telah memeluk agama islam selepas mengetahui rahsia amerika yg terlalu byk.

malah ahli terbesar freemason juga telah sedar dan memeluk agama islam dan membongkar rahsia dan aktiviti mereka di masa hadapan menghancurkan manusia.

amerika = yahudi

agenda nya paling pertama menyesatkan umat islam dgn tipu daya syaitan. pemujaan syaitan adalah sihir mereka

Sangtawal Sakranta said...

salam buat anon @6.09pm.

Terima kasih atas komen anda.
sekali sekala kita kena guna otak sebelah kanan jugak,baru nampak!


Salam buat anon@7.18pm.

Terima kasih atas komen yang bernas dan menarik.

Ya,sekarang ini kita sudah ada RFID(Radio Frequency Identification) chip untuk dimasukkan kedalam tubuh badan.

boleh lihat kat sini :

http://www.youtube.com/watch?v=IDq_LBH_ZYs

Banyak lagi benda-benda yang kita "tak terfikir" telah dirancang oleh dajjal dan pengikut-pengikutnya!

ya... siri the arrival banyak membuka minda kita.semoga Allah meredhai dan merahmati usaha murni mereka dalam mengetengahkan kebenaran islam biarpun berhadapan dengan ugutan bunuh dari illuminati dan Freemason.

semoga islam akan bangkit dan terbilang di akhir zaman.

wassalam

muslimism93 said...

saye ade siri the arrival sampai outro !! haha

NUR MAWADDAH MAHDIYAH said...

ermm berfikir gunakan mata hati dan otak kanan..ermmm mnarik

Mr.Homosapiensz said...

tqvm coz sharing.....

line slow x dpt nk tgk utube...

Anonymous said...

total ayat quran pun sudaj ada unsur 666